A társaság küldetése, stratégiája, integrált irányítás, esélyegyenlőség

Jövőkép

Magas színvonalú, költséghatékony, környezettudatos víziközmű szolgáltatás, folyamatos fejlesztéssel a fenntarthatóság és bővíthetőség érdekében.

Küldetés

A Társaság működtetésében lévő víziközművek felelősségteljes, fenntartható üzemeltetése, különös tekintettel a Társaság tulajdonosainak, ellátott felhasználóinak érdekeire, valamint a környezet védelmére..

A Társaság stratégiájának kialakítása

Az egyes stratégiai célokat öt alapvető nézőpontba soroltuk:

Stratégia kör

Kiemelt stratégiai céljaink a következők, melyek alapvetően a társaság jövőképéből és küldetéséből következnek:

  1. Gyors és hatékony reagálás a működési környezet változásaira, a kockázatok megfelelő kezelése, a lehetőségek minél magasabb fokú kihasználása.
  2. A felhasználóknak minél magasabb színvonalú szolgáltatás biztosítása, minél nagyobb felhasználói megelégedés elérése
  3. A működtetési hatékonyság növelése mind a közművagyont, mind a működtető vagyont illetően, a tulajdonosi elvárásoknak megfelelően.
  4. A kezelt víziközmű-vagyon megfelelő műszaki állapotban történő megőrzése, javítása a tulajdonossal együttműködve.
  5. A fenntartható fejlődés elősegítése érdekében gazdálkodás a vízkincsekkel, környezettudatosság.
  6. A humánerőforrás fejlesztése, a dolgozói elégedettség növelése.
  7. A vezetés minden szintjén a célok és az irányítás egységének megteremtése, a munkatársak bevonása a szervezet céljainak megvalósításába.

A társaság küldetését akkor tudja teljesíteni, és alapvető stratégiai célját megvalósítani, ha szolgáltatásával a felhasználói elégedettek. Elérni ezt csak színvonalas, az elvárt minőségnek mindenkor megfelelő tevékenységgel lehet. Ennek biztosítása érdekében határozta meg minőség politikáját, alakította ki minőségirányítási rendszerét, melyet a 2001-es első tanúsítása óta folyamatosan fenntart.

Cégünk 2009. évben minőségirányítási rendszerét (MIR) az ISO 9001:2008 szabvány előírásait figyelembe véve továbbfejlesztette, majd integrálta az ISO 14001:2004 környezetközpontú irányítási rendszerszabvány (KIR) szerinti követelmények teljesítésével. Így szolgáltatásunk minősége mellett kiemelten kezeljük környezetünk védelmét.

2018-ban bevezettük az MSZ EN ISO 9001:2015 és MSZ EN ISO 14001:2015 szabványokat az integrált irányítási rendszerünk működésébe.

A minőség- és környezetirányításról vallott elveinket a MIR-KIR politikában rögzítettük.

2009-ben Magyarországon először a DMRV Zrt.-nek sikerült elnyerni a Fővárosi Közhasznú Foglalkoztatási Kht. által, uniós támogatással kidolgozott magyarországi Social Label arany fokozatát, majd 2013 februárjában egy sikeres megújító audit eredményeként további két évre megkaptuk a legmagasabb minősítést.

 

Online Ügyfélszolgálat

online ügyfélszolgálatcsempe

Használja online ügyfélszolgálatunkat és kezelje ügyeit könnyen és gyorsan!

Szamlakep
TOVÁBB

MÉRŐÁLLÁS BEJELENTÉS

Amennyiben Ön még nem regisztrált Online Ügyfélszolgálat felhasználó, kérjük kattintson a BEJELENTÉS gombra.

Bekötési vízmérők diktálási rendje 2021.01.01-től
Mellék vízmérők diktálási rendje 2021.01.01-től

Szamlakep
BEJELENTÉS

Hibabejelentés

Műszaki hibabejelentés:

0-24h

+36-27-511-511

Szamlakep

Call Center

06 (27) 999-688
06 (80) 224-488

Mérőállás bejelentése 0-24h
Számlázással kapcsolatban
  Hétfő
Kedd - Péntek
7:00 - 19:00h
8:00 - 14:00h

Vízdíj kalkulátor

Számolja ki várható vízdíját!
 
 
Bezárás
 
Bezárás

Ajánlja e-mailben ismerősének ezt az oldalt!

A címzett ennek az oldalnak az internetes címét (URL-jét) fogja megkapni. Az Ön által beírt adatokat nem tároljuk és nem osztjuk meg harmadik féllel.

Tárgy: A társaság küldetése, stratégiája, integrált irányítás, esélyegyenlőség
captcha
* kötelező mezők